Послуги ТОВ "Альфа77"СУПРОВІД БІЗНЕСУ

Збільшення прибутковості підприємства, поліпшення якості продукції, посилення конкурентного середовища, підвищення інвестиційної привабливості вимагають від бізнесу розробки нових ефективних методів роботи і зниження витрат. Одні компанії вирішують питання, скорочуючи штат співробітників і оптимізуючи ресурси, інші - вдаються до інновацій і набирають високооплачуваних фахівців вузького профілю.

Компанія «АЛЬФА» пропонує використовувати все і відразу!

Скориставшись послугою абонентського обслуговування, ви виграєте в усьому:

  • створюєте високоефективну організацію в умовах жорсткої конкуренції;
  • отримуєте своєчасну підтримку та консультації за будь-яким юридичним, бухгалтерським та кадровим питанням, пов'язаним з веденням підприємницької діяльності;
  • оптимізуєте витрати, зменшуєте ризики і вирішуєте цільові бізнес-завдання, отримуючи максимальний прибуток.
  • розвиваєте основну діяльність компанії. 

У той же час, ви користуєтесь перевагами , які пропонує компанія «АЛЬФА», а саме:

  • Надійність і якість. Ми несемо відповідальність за якість виконуваних робіт!
  • Гнучкість і своєчасність. Ми гнучкі в ціноутворенні та пропонуємо погодинні тарифи, абонементну плату (фіксовані тарифи) та оплату за результат (на основі кількості виконаних операцій). Наш клієнт своєчасно отримує замовлену послугу незалежно від обраного виду обслуговування: аутсорсинг на регулярній основі або окремих бізнес-процесів.
  • Доступність і безвідмовність. Штат нашої аутсорсингової компанії дозволяє оперативно заміняти співробітників для виконання завдань, в момент відпусток, лікарняних, вихідних.
  • Комплексність і економічність. Ми здійснюємо комплексне абонентське обслуговування бізнесу та аутсорсинг окремих бізнес-процесів на регулярній основі: юридичний, маркетинговий, бухгалтерський, кадровий. Наш клієнт економить на утриманні фахівців, податках, оренді офісу, а також час на підбір персоналу.

ПЕРЕЛІК ПОСЛУГ КОМПАНІЇ "АЛЬФА":

Бухгалтерські послуги:

  • Консультації бухгалтерів-практиків з ведення податкового та бухгалтерського обліку;
  • Консультації з оптимізації оподаткування;
  • Аналіз правильності оформлення бухгалтерських документів;
  • Розрахунок податків і зборів, передбачених чинним законодавством;
  • Відновлення бухгалтерського та податкового обліку;
  • Контроль дебіторської та кредиторської заборгованості;
  • Обробка первинних документів, аналіз правильності їх заповнення;
  • Супровід податкових перевірок;
  • Проходження планової комплексної перевірки;
  • Архівація первинних документів;
  • Бухгалтерське абонентське обслуговування підприємств різних сфер діяльності на постійній основі;
  • Розрахунок заробітної плати, включаючи оформлення необхідних документів: розрахункові відомості, розрахункові листки, розрахунки відпускних, лікарняних і т.д.;
  • Інші послуги з надання комплексного та часткового бухгалтерського аутсорсингу.

Послуги з розрахунку заробітної плати:

  • Розрахунок заробітної плати та супутніх податків;
  • Розрахунок лікарняних , відпускних, декретних;
  • Підготовка обов'язкових форм звітності;
  • Розрахунок винагород , премій за Договорами;
  • Підготовка внутрішньої звітності по персоналу;
  • Підготовка звітів по розрахунку зарплат, оплаті відпустки, компенсації за відпустку, виплат за лікарняними листками;
  • Представлення та захист інтересів компанії перед державними органами щодо податків і зборів, що стосуються розрахунків з фізичними особами;
  • Письмові та усні консультації щодо законодавства України, регулюючого виплати заробітної плати.

Юридичні послуги:

Керівник юридичної служби СЕЛІТРЕННІКОВ Леонід Михайлович: +38 (050) 352-68-93.

Маркетингові та рекламні послуги:

  • Аналіз роботи відділу маркетингу, реклами і продажів;
  • Аналіз конкурентного середовища, підготовка SWOT-аналізу;
  • Розробка маркетингової стратегії з урахуванням специфіки діяльності бізнесу;
  • Підготовка та реалізація рекламної кампанії;
  • Дизайнерські послуги в різних напрямках від створення макетів до верстки журналів;
  • Підготовка презентаційного матеріалу;
  • Розробка сценарію і створення аудіо та відео роликів;
  • Підготовка та організація методів щодо стимулювання збуту, акцій та інших методів по збільшенню лояльності клієнтів;
  • Розробка структури сайту і його створення з індивідуальним дизайнерським рішенням;
  • Просування web-ресурсу в мережі інтернет, включаючи рекламу в пошукових системах, СЕО- оптимізацію, просування в соціальних мережах (Vkontakte, Facebook, Однокласниках, Twitter, Google+ та інших), реєстрацію в каталогах, створення унікального контекту, ремаркетинг та інші роботи;
  • Організація та проведення семінарів, прес-конференцій, виставок, круглих столів;
  • Розміщення на вигідних умовах реклами в метрополітені, а також на радіо, ТБ, зовнішніх носіях.
  • Комплексні маркетингові дослідження, включаючи польові дослідження;
  • Контроль за реалізацією плану маркетингу, своєчасна усна і письмова консультація;
  • Організація внутрішнього маркетингу;
  • Інші види маркетингових послуг.

Кадрове діловодство:

  • Консультації з питань трудового законодавства та кадрового обліку;
  • Ведення кадрового діловодства "з нуля";
  • Заповнення і здача обов'язкової звітності з кадрів;
  • Розробка посадових інструкцій;
  • Розробка штатного розкладу підприємства;
  • Ведення табелю обліку робочого часу;
  • Оформлення особистих справ співробітників відповідно до вимог законодавства України, включаючи оформлення трудових книжок, договорів, особистих карток, лікарняних листів, інше;
  • Підготовка документів при прийомі на роботу, переведенні, звільненні;
  • Розробка обов'язкових кадрових документів;
  • Ведення кадрового діловодства на постійній основі;
  • Інші послуги з кадрового діловодства.

Висококваліфіковані співробітники компанії «АЛЬФА» завжди готові відповісти на всі ваші запитання зручним для вас способом!

Контакти центрального офісу: +38 (044) 492-07-08, info@alfa77.com.ua.