Ринок надання персоналу (Staffing Market) з кожним роком набирає оберти і збільшується в об'ємах. До 2014 року намітилося декілька тенденцій, які, в основному, йдуть до нас із заходу. Їх поява обумовлена потребою бізнесу блискавично реагувати на зміни на ринку, жорсткою конкуренцією, необхідністю зниження витрат, прискорення усіх внутрішніх бізнес-процесів, у тому числі пов'язаних з роботою персоналу.

1. Managed Services Providers (MSP)

Основною відмінністю MSP від звичайних провайдерів послуг є те, що такі компанії беруть на себе менеджмент і несуть відповідальність за результат певного бізнес-процеса компанії. MSP пропонують гнучкі рішення, масштабовані під потреби компанії, займаються оптимізацією процесу, досягаючи тим самим високого показника ефективності і знижуючи витрати компанії. MSP відстежують, управляють і забезпечують аутсорсинг певного бізнес-процеса організації, що користується послугою провайдера.

На ринку надання кадрових послуг існує 4 основних моделі MSP:

  • Надання тимчасового персоналу - своєчасний підбір персоналу одночасно з наданням професійного кадрового супроводу, вирішенням бухгалтерських і юридичних питань;
  • Аутстафінг – професійний кадровий супровід виведеного за штат персоналу, вирішення усіх виникаючих бухгалтерських і юридичних питань;
  • Аутсорсинг – управління бізнес-процесом компанії з дотриманням вимог SLA;
  • Зовнішнє управління непрофільними функціями компанії (розрахунок і виплата заробітної плати, кадрове адміністрування)
  • Внешнее управление непрофильными функциями компании (расчет и выплата заработной платы, кадровое администрирование)

2. Recruiting Processes Outsourcing (RPO)

RPO (підбір персоналу на аутсорсинге) – ключ до успішного управління талантами. Згідно з дослідженнями, на заході в 2013 році близько 38% опитаних компаній використовують RPO рішення і ще 15% розглядають їх для застосування в найближчому майбутньому. Ця модель існує і у нас, але використовується тільки західними компаніями і в значно меншому об'ємі. Очевидні вигоди цієї технології ::

  • провайдер RPO  - не стороння одиниця бізнесу клієнта, а "внутрішній"(in - house) рекрутинговый департамент компанії-замовника на тривалий термін (контракт, як правило, полягає на 3-5 років), який несе усю відповідальність за результат;
  • RPO партнер є представником, "обличчям" компанії-замовника для усіх кандидатів і наймаючих менеджерів, несе відповідальність і зацікавлений в створенні позитивного іміджу компанії.

RPO провайдер відстежує, аналізує і успішно застосовує нові технології в підборі талантів.

На кадровому ринку існує 3 основних моделі RPO:

  1. Корпоративний RPO. Стратегічне рішення для управління процесом пошуку та підбору талантів. Повністю інтегрований до структури клієнтської організації. Включає: бренд-менеджмент працедавця, реферальні програми, програми набору молодих фахівців, внутрішній/зовнішній менеджмент кандидатів і претендентів.
  2. Проектний RPO. Тактичне рішення для управління життєвим циклом процесу підбора кандидатів в конкретній ситуації, наприклад, в період сезонного сплеску активності, швидкого зростання і розширення.
  3. Комбінований RPO. Змішаний тип RPO, гнучке рішення, яке покликане повністю або частково узяти на себе управління процесом пошуку і підбору кандидатів.

3. Автоматизація и хмарні обчислення в HR сфері

Компанії, що уважно стежать за новими віяннями, інвестують в ІТ рішення величезні гроші для того, щоб бути максимально успішними. Не виключення і staffing market. На сьогодні вже існують портальні рішення, що допомагають працювати з величезною базою даних по персоналу компанії в режимі реального часу. Такі рішення значно полегшують усі процеси, пов'язані з HR і кадровим адмініструванням: як для лінійних співробітників, так і для керівників. Їх застосування дозволить досягти тієї прозорості процесів, до якої на даний момент прагне більшість великих компанії. Портальне рішення дозволяє досягти інтеграції усіх кадрових процесів незалежно від того, знаходяться вони на аутсорсинге у одного (декількох) провайдерів або управляються усередині компанії. Портал автоматизує бізнес-процеси компанії, пов'язані з управлінням персоналом. Бізнес-процеси відображаються графічно і легко редагуються.

Таким чином, вже сьогодні відбувається процес трансформації у відносинах між компаніями і провайдерами від класичного "Замовник-провайдер" до ефективнішого "Компанія-партнер". Ці відношення означають зацікавленість провайдера в успіху компанії-замовника як свого партнера, відповідальність провайдера за результат, застосування новітніх технологій, прозорість відношення, швидкість і, безумовно, професіоналізм.

Источник: www.blog.ventra.ru

Номер в списке: 
2