Аналіз роботи відділу маркетингу та реклами

Виникає питання щодо ефективністі роботи збутового персоналу? Маркетинг щось робить, але особливої користі від цих дій не видно? Рекламна кампанія йде, бюджети на рекламу ростуть, а клієнтів все ще немає?

Ці та інші питання ставить собі кожен другий керівник компанії. Часто буває так, що ми не помічаємо головне, що знаходиться прямо перед нами. Результат опитувань більше тисячі компаній показує, що в 80% випадків у Компанії відсутні стратегічні плани, у тому числі маркетингова стратегія. У 95% - відсутні чіткі цілі Компанії та їх розуміння співробітниками.

Усю роботу будь-якої організації доречно порівняти з кораблем, на якому робота проходить злагоджено і кожен виконує відведене йому завдання. Проте капітан з штурманом завжди точно бачать напрям, куди і як рухається корабель, як використати можливості попутного вітру, чи є можливість уникнути небезпеки. І тільки тоді корабель вибирає правильний напрям і досягає мети.

Місію капітана і штурмана виконують директор і маркетолог. Знання ринку, основних конкурентів, цільової групи, асортименту продукції, правильне позиціонування бренду, визначення унікальних торгових пропозицій, сильних і слабких сторін дозволяє компанії завойовувати клієнтів і частку ринку, а значить рухатися вперед і збільшувати об'єми продажів. Але як зрозуміти, чи правильно вибраний напрям? Чи ефективна рекламна кампанія, чи правильно ведеться робота відділу маркетингу?

Фахівці компанії "АЛЬФА" радять проводити аудит основних напрямів з метою виявлення недоробок і корекції маркетингових стратегій. Маркетинговий аудит дає можливість своєчасно виявити проблему, зупинитися і проаналізувати сьогоднішню ситуацію. В результаті з'являється можливість формалізувати і оптимізувати бізнес-процеси, відкриваються нові можливості, знаходяться і усуваються недоліки, коригується маркетинговий план.

Аналіз роботи маркетингу можна проводити самостійно, використовуючи внутрішні ресурси. Але якщо ви бажаєте отримати об'єктивну інформацію, рекомендуємо звернутися до незалежних аудиторів в області маркетингу і реклами! Детальні відповіді на питання по маркетингу ви отримаєте по телефону +38 (044) 492 07 08 або по електронній пошті info@alfa77.com.ua.

Маркетинговий аудит – інструмент для оцінки показників:

  1. Загальної прихильності до маркетингової стратегії у рамках компанії.
  2. Міри досягнення маркетингових цілей.
  3. Рівня ефективності маркетингової стратегії.
  4. Компетенції персоналу.

Результат маркетингового аудиту:

  1. Виявлення реальних існуючих проблем. В ході аудиту фахівці "АЛЬФА" охоплюють усі головні види маркетингової діяльності, не обмежуючись окремими моментами. Це дозволяє виявити існуючі проблеми в цілому. Наприклад: проблемою зі збутом товару може являтися не погана реклама або слабка підготовка співробітників відділу продажів, а низька якість продукції.
  2. Розробка плану корегувальних дій. Незалежні консультанти компанії "АЛЬФА", які мають 10-ти літнй досвід роботи у сфері маркетингу, об'єктивно оцінюють ситуацію. Досвід і знання дозволяють нам швидко і ефективно виявити помилки і запропонувати дієві методи по їх усуненню.
  3. Своєчасність виявлення загроз. Серйозні проблеми зароджуються в період процвітання, але якщо їх вчасно не діагностувати і не усунути, то наслідки можуть бути плачевні: відхід клієнтів, зниження об'ємів продажів, часта зміна кадрів і так далі. Маркетологи рекомендують проводить аудит якомога раніше і з певною періодичністю відстежувати зміну показників.

Дзвоніть нам по телефону +38 (044) 492 07 08 або пишіть на адресу info@alfa77.com.ua. Ми будемо раді відповісти на Ваші запитання!