Часто існують внутрішні проблеми, які заважають компанії збільшувати обсяги продажів. Тому будь-який керівник рано чи пізно стикається з необхідністю аналізу ефективності роботи відділу маркетингу і продажів. 
 
У цій статті ми намагалися дати відповіді на основні питання, які обов'язково виникають у керівників компаній.

Які існують умови проведення перевірки відділу маркетингу і продажів?

  1. Планування. Складання чітких планів дії має стратегічне значення. 
  2. Фіксація результатів роботи в чіткому цифровому вигляді з усіх напрямків діяльності. 
  3. Узгоджена робота різних служб. В ідеалі відділ продажів і відділ маркетингу повинні працювати в тандемі, мати спільну мету.

Для чого Вам потрібно аналізувати роботу відділів маркетингу і продажів?

  1. Аналіз дозволяє оптимізувати витрати, пов'язані з фінансуванням відповідних відділів.
  2. У ході аналізу Ви отримуєте точні показники діяльності компанії, такі як: задоволеність клієнта, аналіз роботи менеджерів, рівень комфорту і ряд інших.
  3. Ви зможете оптимізувати систему мотивації співробітників, а також підвищити узгодженість дії між різними підрозділами.
  4. У компанії з'явиться можливість порівнювати показники майбутніх перевірок з попередніми і відстежувати таким чином зміни динаміки. Також ви побачите слабкі місця свого бізнесу і зможете працювати над їх поліпшенням.
  5. Ви отримуєте всю основну інформацію для визначення пріоритетних напрямків діяльності та підвищення прибутку компанії.

Які будуть етапи проведення аналізу роботи відділу маркетингу?

  1. Діагностика маркетингу компанії. 
  2. Дослідження ринку, проведення маркетингових досліджень, аналіз цінової політики компанії. 
  3. Аналіз маркетингових комунікацій, рекламних матеріалів компанії, бренд-менеджменту та PR заходів. 
  4. Вивчення споживчого попиту в рамках компанії, проведення сегментація ринку, характеристика клієнтів і посередників. 
  5. Вивчення зовнішнього ринку, виявлення та аналіз конкурентів компанії. 
  6. Аналіз каналів поширення та системи дистрибуції продукції / послуг.

Тільки після детального аналізу можна приступати до підготовки та утвердження переліку маркетингових проектів і завдань в рамках маркетингового плану. Проведення такої перевірки дає вам ряд переваг: дозволить правильно розподілити функціональні обов'язки між співробітниками, збільшити обсяги продажів, підвищити рівень довіри своїх клієнтів, зайняти частку ринку і визначити оптимальні канали розповсюдження Ваших товарів або послуг. Розвиток вашого бізнесу вийде на новий рівень!

Фахівці відділу маркетингу компанії «АЛЬФА» будуть раді відповісти на Ваші запитання! Дзвоніть нам за телефоном +38 (044) 492-07-08 або пишіть за адресою info@alfa77.com.ua.